דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קייטרינג 

מאת    [ 20/11/2009 ]

מילים במאמר: 441   [ נצפה 3000 פעמים ]

מי לא היה רוצה שבאירוע שלו, אנשים ירגישו כמו במסעדה אמיתית? מי לא היה רוצה שהאורחים שלו יחזרו מהאירוע ויספרו לכולם, שהאוכל שהם אכלו היה ברמה גבוהה מאוד? ובכן, זה לא סוד, שהיום זה כבר אפשרי ואפילו הרבה יותר.

עולם הקייטרינג הוא כבר לא עולם של בופה או הגשה עצמית של חברות קייטרינג "רגילות" ותעשייתיות. כיום עולם הקייטרינג בנוי אחרת וכולנו יכולים להנאות מזה, אם זה בתור מארחים ואם זה בתור אורחים.

שתי הדוגמאות הבולטות לכך הן, קייטרינג של שף פרטי וקייטרינג של מסעדות , ולא מדובר בהכרח במסעדות גדולות וממוסחרות. בדיוק כפי שהטעם שלנו השתנה ללא היכר בשני העשורים האחרונים, והפכנו להיות פתוחים יותר, בכל הקשור לאוכל שאנו צורכים, כך עולם הקייטרינג התאים את עצמו לשינויים אלו. עולם הקייטרינג לא מנסה למכור לנו עוד עוף עם אורז או קייטרינג ממוחסר ולעיתים חסר ייחוד. עולם הקייטרינג הבין כיצד צריכת המזון הישראלית השתנתה והוא התאים את עצמו אליה.

לדוגמא, קייטרינג של שף פרטי. לא מעט אנשים בוחרים לארח בבתים שלהם, בלי לבשל. הם מעדיפים לחסוך לעצמם את הטרחה הזאת. אם זאת, הם עדיין רוצים להעניק לאורחים שלהם ארוחה בסגנון אישי. אומנם חברות קייטרינג יכולות להכין ארוחות נהדרות, אך לא מדובר באוכל שנעשה בסגנון אישי וייחודי. קייטרינג של שף פרטי, אשר מגיע לעיתים לבד ולעיתים עם צוות מצומצם, מאפשר ארוחה הרבה יותר אישית ואינטימית גם אם מדובר בקהל רב. שכן המאכלים הם ייחודיים, נבחרו בקפידה על ידי השף והמארחים ולעיתים קרובות אף נעשים בזמן הארוחה ובוודאי במקום הארוחה.

דרך נוספת שמציגה את השינוי בעולם הקייטרינג הישראלי, זה קייטרינג של מסעדות קטנות. מסעדות מבקשות להגדיל את הרווחים שלהם באמצעות פנייה אל מקומות שבעבר הן לא העזו להיכנס אליהם. אם בעבר רק מסעדות גדולות נהגו לעשות קייטרינג או לארח אירועים, אזי שכיום אפשר לערוך אירועים במסעדות קטנות או לבקש קייטרינג של אותה מסעדה. לא פעם המסעדה תארח אירועים קטנים בלבד, כאלו שיתאימו הן לאופי של המקום והן ליכולות שלו, אך האוכל שיוגש, יהיה ברמה הגבוהה ביותר.

יש יתרונות רבים לקייטרינג שכזה. ראשית, הסיכוי למצוא מסעדה בטעם שלנו, שתסכים לארח אירוע שלנו או לעשות לנו קייטרינג הוא גדול יותר מאשר למצוא חברת קייטרינג שתתאים את עצמה אלינו. שכן אנו כבר מכירים את המסעדה ויתרה מזו, אנו יכולים לבחור מבין היצע רב יותר. שנית, בחירה בקייטרינג של שף פרטי או מסעדה, היא הרבה יותר אישית, מוכיחה שהשקענו הרבה יותר, ומיוחדת הרבה יותר מבחירת חברת קייטרינג רגילה.

אתר תגובות הוא מדריך עסקים  שמביא לכם בנוסף למאגר עסקים מלא ומעודכן גם תגובות שכתבו גולשים על העסקים המופיעים בו.

בתחום קייטרינג תוכלו למצוא עשרות עסקים ברחבי הארץ, כולל דירוגים של גולשים.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב